Jak reklamovat zboží

DOPRAVA A PLATBA

 

ikona_doprava

 ikona_platba

 ikona_reklamace_3

 ikona_odstoupeni2
Způsoby doručení Možnosti plateb Reklamace Odstoupení od smlouvy
  Hotově    
PPL Převodem info@hifiobchod.cz  info@hifiobchod.cz
DPD Platba kartou    
  Dobírka    

 

 

ZPŮSOBY DORUČENÍ

(Nad 3000 Kč včetně DPH ZDARMA)

PPL - PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST

  • 130 Kč s DPH
  • Možnost vyzvednutí na více než 1000 pobočkách

 

DPD - PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTdpd logo

  • 130 Kč s DPH
  • Nechte si zásilku doručit až k Vám domů

 

  

MOŽNOSTI PLATEB

PLATBA KARTOU ONLINEgopay_logovisa_logomastercard logo

  • Zdarma, zaplaťte hned a máte to z krku
  • Platební bránou od GoPay, nebo
  • Online bankovním převodem přes rozhraní Vaší banky

DOBÍRKAdobrika

  • zaplaťte až při převzetí
  • DPD - hotovost + karta, DPD - hotovost + karta, 
  • 30 Kč včetně DPH

 

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Vrácení zboží

I když je procento vrácení zboží mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné.

Záruka

Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.

Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili na HIFIOBCHOD.cz (číslo objednávky nebo doklad o zaplacení bude stačit).

Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace.

Zásilku zašlete doporučeně na adresu: SLUŽOVICE 197, 747 28.

 V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, příp. zamítnuta nebo že vám byla odeslána. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že náše zboží porušil podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou. 

JAK ODSTOUPIT OD SMLOUVY

U nás neriskujete. Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu v původním stavu a my Vám obratem vrátíme peníze. Zboží stačí zabalit, přiložit vyplněný formulář, zalepit a zaslat na naši doručovací adresu: SLUŽOVICE 197, 747 28.