Jak reklamovat zboží
DOPRAVA A PLATBA
|
|
||
Způsoby doručení | Možnosti plateb | Reklamace | Odstoupení od smlouvy |
Hotově | |||
PPL | Převodem | info@hifiobchod.cz | info@hifiobchod.cz |
DPD | Platba kartou | ||
Dobírka |
ZPŮSOBY DORUČENÍ
(Nad 3000 Kč včetně DPH ZDARMA)
- 130 Kč s DPH
- Možnost vyzvednutí na více než 1000 pobočkách
- 130 Kč s DPH
- Nechte si zásilku doručit až k Vám domů
MOŽNOSTI PLATEB
- Zdarma, zaplaťte hned a máte to z krku
- Platební bránou od GoPay, nebo
- Online bankovním převodem přes rozhraní Vaší banky
- zaplaťte až při převzetí
- DPD - hotovost + karta, DPD - hotovost + karta,
- 30 Kč včetně DPH
JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ
Vrácení zboží
I když je procento vrácení zboží mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné.
Záruka
Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.
Reklamace a její průběh
Reklamaci je možné uplatnit poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili na HIFIOBCHOD.cz (číslo objednávky nebo doklad o zaplacení bude stačit).
Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace.
Zásilku zašlete doporučeně na adresu: SLUŽOVICE 197, 747 28.
V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.
O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, příp. zamítnuta nebo že vám byla odeslána. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že náše zboží porušil podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.
Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou.
JAK ODSTOUPIT OD SMLOUVY
U nás neriskujete. Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu v původním stavu a my Vám obratem vrátíme peníze. Zboží stačí zabalit, přiložit vyplněný formulář, zalepit a zaslat na naši doručovací adresu: SLUŽOVICE 197, 747 28.